Bezorgen

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. 

De bestelling online volgen
U kunt uw bestelling volgen via uw BatterijTotaal.nl account of voor pakketten met de PostNL-pakketcode via de website van de PostNL (www.tracktrace.nl). Wanneer de bestelling de status ‘verzonden’ heeft en deze is met PostNL verzonden, dan staat er bij uw bestelling, welke u kunt terug vinden onder de link Mijn account > Mijn orders, een link naar de website van PostNL. Als u op deze linkt klikt, kunt u op de site van PostNL zien waar het pakket zich bevindt in het bezorgtraject.
Ook vindt u deze link in de verzendbevestiging die wij per e-mail naar u versturen. 
Bij kleinere bestellingen die als briefpost worden verstuurd vindt u geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen kunt u niet volgen via de website van PostNL. 

Het kan voorkomen dat u, na het klikken op de link, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL het pakket nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van de bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.